dimecres, 5 de març del 2014

Cupcakes xocolata liles

Doncs aquí porto unes cupcakes un tant especials.

Cupcakes xocolata liles

Les vaig fer per el taller de l’escola de la meva goteta preferida, el meu fill.

Cupcakes xocolata liles

Un cop a la setmana, en dimecres, es fa el taller “Les famílies ens visiten” i va arribar el meu dia, el dia del meu fill i el dia de tots els liles en definitiva.

Cupcakes xocolata liles

Ara estem a P4 i a Educació infantil ens identifiquem amb colors. A nosaltres ens va tocar el lila. Es el color per tot el cicle, de P3 fins a P5.

Cupcakes xocolata liles

Com hi ha dos línies, no sols som els liles, si no que som els A, P4 A.

Cupcakes xocolata liles

En el taller els nens i nenes va fer aquesta idea, decorar amb merengue,, fer l’estel o rodona i posar la seva lletra. Cada nen i nena va triar color, estel o cercle per fer el seu tall i una lletra. per tallar-la i a cada tall havien de colocar-ho a la seva cupcake.

Cupcakes xocolata liles

La veritat, els va sortir força bé. Va ser un taller molt maco i el mestre va quedar content amb l'experiència. Encara no tinc fotos, suposo que un dia d’aquets o un mes d’aquets em passaran alguna..

Cupcakes xocolata liles

M’entres tant, tenim aquestes que son les que vaig decorar al dia següent. del taller.

Cupcakes xocolata liles

Fins aquí les cupcakes dels liles, a no ser que aconsegueixi les fotos del taller.

Fins aviat!

Cap comentari :

Comenta l'article: