divendres, 10 de gener del 2014

Pastís per el meu aniversari

Doncs si, em vaig fer jo el meu propi pastís i la veritat es que em va agradar molt fer-lo.

Em vaig inspirar en el propi tema dels pastissos decorats i la veritat es que el resultat em va agradar molt..

2014-01-05-2002

Es que me’l mirava i al·lucinava… que senzill i que maco, quins colors, quina delicadesa… i realment em vaig sentir orgullosa del meu pastís. Me’l vaig mirar i observar com si fos un tresor i fins i tot quant em movia per la cuina, me’l mirava de lluny,, jeje. Direu, que exagerada!!!, i poder una mica si, però només poder eh.

2014-01-05-2006

Ara tocava superar el viatge amb cotxe i encara que no les tenia totes en mi, el va superar, va arribar amb tot el seu lloc, un campió el noi. i tot un èxit per mi.

I va arribar el moment de posar-ho a taula., fer el tall. I….. qui ho va fer?? ho vaig fer jo,!!!! jo vaig tallar el meu treball, i va fer una mica de mal, però també va ser un honor. El vaig tallar amb molta cura, jeje.

2014-01-05-2007

2014-01-05-2008

El cas es que estava boníssim, boníssim. i boníssim Com es veu, era de xocolata., amb farcit de ganaché de xocolata i almívar de taronja..

No sé si compatiu amb mi el sentiment d'èxit d’aquest pastís, només espero que si, doncs seria un èxit elevat al quadrat.

Fins aviat!

Cap comentari :

Comenta l'article: