dilluns, 13 de gener del 2014

El pastís de Gotetes de sucre

Doncs si, vaig fer un pastís inspirat en el bloc.

Ho havia pensat m’entres m'intruïa i creia el faria sabent tot el que s’ha de saber per fer el que faig.

2014-01-04-1995

2014-01-04-1989

Se que hi ha qui no s'atreveix amb aquest tipus de pastissos doncs tenen una dificultat afegida, les inclinacions, però com jo soc una dona amb empenta i decidida, vaig posar-me a la feina i bé, no està gents malament!!! oi?

2014-01-04-1994

Ja he rebut felicitacions de gent que l’ha vist en viu, doncs, al igual que el pastís de Tigger, també el tinc al aparador de la botiga, ara ja tancada.

2014-01-04-1993

Aquesta creació te un valor especial com es pot observar, doncs, com he dit a dalt, es basa en la inspiració del pastís del logo de Gotetes de sucre. Es la reina de la casa.

Si heu llegit el bloc, ja sabeu que va ser primer o no?,  es el logo o el pastís? al estil, l’ou o la gallina? Picant l'ullet

Fins aviat!

2 comentaris :

  1. Hola! Jo també m'estic iniciant en aquest món, encara que de moment només vaig rebent cursos i vaig fent proves a casa.M'agrada molt el teu blog i entenc perfectamente la il.lusió pel teu projecte. Molta sort i sobretot molta passió i creativitat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Yolanda. La veritat es que quant comences no pots parar...

      Gràcies per desitjar-me sort i per estar per aquí. Ah, i a mi m'agrada que t'agradi el bloc, je.

      Una abrasada.

      Lídia

      Elimina