divendres, 27 de desembre del 2013

Ja ho tinc quasi tot!

Molt bones.

Bé, ja fa dies que no parlo de com va aquest projecte, des de la darrere informació (a la dreta):
Aquest projecte està en procés de creació i de moment no hi ha activitat, però això no vol dir que no s'estigui avançant.
Gotetes de sucre va pas a pas i cap endavant...


La veritat, es un cacau, je, cacau per pastís de cacau? doncs si i no només per el pastis. Fer pastissos decorats no es qualsevol cosa Molta feina, molta informació de cop i m'he provisionat de materials que no tenia que finalment m'han costat uns dinerets, la veritat, em pensava que seria menys, però re, cap endavant, amb por, per què negar-ho, però cap endavant.

En aquest dies he anat millorant i fent lloc al meu cap per perfeccionar tècnica i professionalitzar aquesta escomesa que estic encetant i he aprés molt en molt poc temps, això si, tot ordenat i al seu lloc, tinc el disc dur que està sobre el coll ven arxivat..

Us poso unes fotos de la col·lecció d'estris que tinc i el lloc (obrador) on es crearan els pastissos i magdalenes.

2013-11-28-1782

2013-11-15-1732

2013-11-27-1768

2013-11-27-1769

2013-11-27-1770

Deu ni do oi? molts estris i mai son suficients, sempre es necessiten mes, des de que vaig fer les fotos (fa un mes) que han entrat mes. eines a la cuina, o sigui, mes calers. I com podreu veure hi ha una presencia important de verd doncs es el meu color.

Ara sabeu que es molt personal i no es gents ostentós tret de la batedora. Oh, la batedora, quina meravella... la KitchenAid, la batedora per excel·lència d'una bona pastissera, i com no, no podia ser d'una altre manera, en color verd.

2013-11-28-1785 2

Inicialment no pensava que pogués formar part del obrador bàsic de Gotetes de sucre, però vaig trobar una oferta molt bona i mi vaig llençar de cap, així que va deixar de ser tant bàsic i semblar ostentós, només semblar ;).

Ara ja ho tinc quasi tot i el mes important, les meves mans, tot el que he aprés i idees i espero siguin part d'un gran treball.

Cap comentari :

Comenta l'article: